نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1119
-
الف
+

اشتراک کنندگان گروه «خواجه عبدالله انصاری» در مسابقه آوازخوانی نواهنگ رقابت می کنند

رقابت گروه سوم مسابقه نواهنگ با عنوان «خواجه عبدالله انصاری» روز جمعه 23 جدی(دی) از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت سوم مسابقه «نواهنگ 3» روز جمعه 23 جدی(دی) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در این قسمت از برنامه «عظیم حکیمی»، «حمید محمدی»، «مصطفی بارز»، «بهزاد عزیزی»، «صمد سلیمانی»، «رامش پروانی» و «نصیر لطفی» در قالب گروه هفت نفره با عنوان «خواجه عبدالله انصاری» با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است فصل سوم مسابقه نواهنگ برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت خواهند کرد و از بین این هفت هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

در قسمت نخست این برنامه از بین هفت اشتراک کننده «محمدرضا احمدی» و «غلام سرور حسینی» به عنوان منتخب هیات داوران و «محب تابان» با کسب بالاترین درصد آراء به عنوان منتخب مردمی گروه مولانا برگزیده شده و به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

گفتنی است «حبیب مهاجر» و «مصطفی افتخاری» نیز از گروه دوم مسابقه نواهنگ با عنوان «سنایی غزنوی» با گزینش هیات داوران و «نبیل الحان» با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر